09 Januari 2013

everything is okayy . :)

assalammualaikum .
hoii haii .
hmm , so macam mana agknya minggu ke2 persekolahan ?
boleh tahan laa , bole blah lagi laa . boleh laaaaaa . huahaha.
disebabkan hari ni hari kokurikulum , so adalah pemilihan unit uniform .
sebagai budak sekolah yg nerd , aku ngan kawan2 pergilah cari unit uniform yang best .
hmm , aku teruskan je la perjuangan aku kt dlm KADET BOMBA mcm tahun lepas even nama je ada tapi tak pernah terlibat dengan apa2 aktiviti . hooooo .
ramai gak tadi , nasib baik ada yang okay , takde cari gaduh .
tahniah kt kawan2 yg dpt jawatan tu , mudah2an korg dpt buat keje tu dgn baik . insyaALLAH .
okay next , aku bersyukur sbb keadaan kt sekolah semua baik .
terutamanya kat BLOK WAWASAN.
cikgu2 pun semua okay , budak2 kelas pun okay .
maybe dah serik dengan kesilapan tahun lepas .
hmm , hope benda tahun lpas takkan berulang lagi . amin .
 haaa , lagi satu cerita .
tahun ni budak lower 6 nak masuk .
hahaha .
so , kitaorang semua excited nk 'terima' kedatangan diaorang .
kan kann ? hahahaha .
kita tengoklah nanti nak ragging apa kat diaorang nnti . yeahhhh ! :D
adik2 jangan takut yea . tu benda normal even kau masuk kt u nnti .
disebabkan adik2 tahun ni mesti comel , ayuhlah kita buli diaorang . hahaha .
jahatnyaaaaa ~~ =='
okay laa , kang ada yang tak siap kerja aku ni kang .
nanti papehal aku update okayy .
byebye , assalammualaikum . <3>

Tiada ulasan:

Catat Ulasan