30 Disember 2012

Bye 2012 ~ Hello 2013 !

Assalammualaikum ..
Hai haii !
Terasa lama gila tak update blog aku neyhh .
Nak taip laju2 pun dah tak reti . huhuu..
Okayy , tajuk post agak simple hari ni sbb aku nak cepat .
al maklumlah , on9 di cc .
so , if ada typing error tu , maaflah yea .
foremost , aku nak ucapkan bubye kat tahun 2012 !
yeahhh , banyak kenangan yg aku takkan lupakan .
benda yg m'gembirakan , menyedihkan , menyirapkan , membengangkan , menyialkan and so on laa .
sedar tak sedar , dah setahun aku tinggalkan BRASS .
and aku rindu gila dengan ex-classmate aku ! budak 5AKAUN1 , aku rindu korangggg !
hmm , harap2 boleh jumpa suatu hari nnti . :')
okay next , kat form6 pulak , memang banyak kenangan yg blaku .
manis , pahit , sedih semua ada .
aku harap semua akan jadi okay tahun depan .
insyaALLAH ..
haaa ! nak tau tak , cuti sekolah aku tahun ni mmg tak disia2kan la.
sebab apa ? sebab aku kerjaaaa . hahaha .
gedikkan bunyinya ?
tak payah nak gedik sgt .
aku excited lorhh keje ni . duit duitttt ~ hihii
nasib baik la still study lg , klau tk mmg aku keje je tros .
mmg penat , tp tkpaaa smua duit punya psl .
at least aku tkda la jd 'miss kedana' cuti ni .
bolehlah bercuti2 malaysiakan ? tapi syggg , cuti dlm melaka je lorhh .
hmmm , tinggal lagi berapa jam lg nk masuk tahun baru .
harap2 aku tak terlepas menghitung jam malam ni . ;)
aku harap tahun baru ni akan memberi nafas baru dalam hidup aku .
yelaa , tahun depan tahun last aku jadi budak sekolah .
so , keputusan stpm ni la yg akan mnentukan sama ada aku akan melangkah ke menara gading atau tidak .
mudah-mudahan semua berjalan dengan lancar . amin .
and to all my friend ,good luck for stpm next year .
kita masih kawan even terpisah satu hari nnti . jangan risau . :')
okayy laa , sampai sini saja post aku .
jumpa lagi nnti . tu pun kalau ada internet dan laptop serta masa . insyaALLAH . heee
k bye2 .
Assalammualaikum . :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan