24 Februari 2013

Karnival jom masuk U .

Assalammualaikum .
so , malas nk bermukadimah panjg2 . aku nk story psal semalam (23/2/2012) .
aku pegi karnival jom msuk u kat mitc .
perghh , bapak ramai .
pening kepala otak den .
nak tau , booth yg paling rmai adalah di UM , UKM , UPSI, dan UIAM .
fine , disbbkan kepanasan yg mlampau .
aku pegi jela tmpt yg tak rmai org .
best la jugak .
jumpa abg shafiq aka vanila .
hahaha , b'beza gilos muka dia .
so far okayy la .
amek aura . InsyaALLAH . :)
then aku nk pesongkn skit cite aku dr tjuk post ni .
tiba2 dk amy send msej kat aku sal problem dia ngn kwn dia .
tacink gk la aku baca .
kenapalah ada lg org cmtu kt dunia ni . 
aku klau dlm situasi dk amy pun aku xtau nk buat apa .
 apa2 pun aku harap dia tabah hadapi dugaan ni . InsyaALLAH .
dun't worry meyhh , aku sntiasa ada klau kau perlukan aku . 
okay next , esok aku ada test pbs . hope semua bjalan dgn lancar . amin.
please pray for me k . thank you . :)
and lastly , aku harap aku dpt hadap mslh2 yg blaku kat skola .
dgn budak yg tettttt . 
dan dgn prangai msing2 yg tuttttttt . hahaha .
dgar citer next week result sem 1 nk klua .
arghhh . cuak okayy !
fine , aku da ready nk nangis ni . uwaaaa~
k bye . 
assalammualaikum kum kumm . :D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan