24 Jun 2012

EURO 2012 ?! :O

Assalammualaikum ~
Hai anda anda sekalian *ayat skema ~


Okay , kedua2 gambar nie boleh dikaitkan dgn manusia/makhluk yang gilakan bola .
Especially boboy2 kat luar sana tu , kebanyakannya minat bola .
Aku dulu adalah minat sikit2 , tp laa nie mmg tak laa aku nak tgk bola lg .
Nak tau kenapa ?
1) Aku rasa aku mcm org yang bijak besta sbb hanya tgk bola tu disepak oleh pemain bola yg tak pernah aku kenal/jumpa/ dating .
2) Aku tak sanggup tgk bola dan berjaga smpi pagi . Baik aku memlongkang lagi bagus . Zzzzz ~
3) Ckgu aku pernah story mory kat bebudak kelas aku , yg psl bola sepak nie sbnrnya tjadi sbb org kafir ke firaun entah , dia penggal kpla org ISLAM then kepala tu disepak2kan . So ? How? Starting from that , aku lupakan terus bola . Terima kasih cikgu Suraya sbb bgtau .. Kalau tak , smpai bila2 pun aku taktau . Kan kann ?

Lain laa kalau abang kat bawah nie main bola , mmg aku tengok * tgk dia ~

Siapakah beliau ?
Heee , haruslah ZAYN MALIK .
Okay , terpaksa laa lupakan MAHER ZAIN utk sementara . Kuikuikui ~
Dah melalaut da aku nie ..
Sambung balik , bila tiba je musim bola , mesti kedai2 mamak full (boleh usha mamak nak roti canai 1 *eeeii ) , rumah terang benderang pkul 2 pagi , awek/bini/ibu/kakak/adik perempuan/nenek kena tggal dgn psgn masing2 ..
Kesial kann ?
And then , utk yg student pulak msti ada yg terlewat utk ke sekolah , pastu kena laa kutip sampah *cleaner baru .
Kalau dtg awal pun , muka toye jee *toye tu ape ?
Bila masuk kelas je , bunyi kelas PUNGPANGPUNGPANG bcerita pasal bola .
Sape yg sokong pasukan kalah tu kenalah perlikan kann ?
Okay , sepanjang kehidupan aku sbg manusia nie .
Pasukan bola yg aku tau mestilah pasukan HARIMAU MALAYA ! Yeahh ~ *bangga 
Then , MU (bkn montot u , tp MANCHESTER UNITED *btul ke ejaan ? )
GERMAN , ANJENGTINA , PORTUGAL , SEPANYOL , ENGLAND .....%&$##@$%*^&!%\
Yg tu jee laa kot . 
Buta bola seyhh ..
Ada ke lelaki yg tak minat bola sepak ?
Ada aku rasa , sape yg tak minat bola sepak tu sbnrnya lebih suka menyepak org drpd menyepak bola .
Hohohoo ~
Apa2 pun , jgn laa tgk bola time hari sekolah/bekerja sbb nnti korang tak ckup rehat ..
Percayaaalaaahhhh *bajet sitinurhaliza . :P
Bila ada bola mesti ada kopi , bila ada kopi mesti ada kepek .
Okay , aku lapar ~
Da laa , brpa lama daa nk taip ~
Bubyee ~ 
Assalammualaikum  . :)





Tiada ulasan:

Catat Ulasan