23 Jun 2012

Tentang Rasa (MIMPI)

Aku tersesat
Menuju hatimu
Beri aku jalan yang indah
Ijinkan ku lepas penatku
‘tuk sejenak lelap di bahumu

Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Semoga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya

Tentang cinta yang datang perlahan
Membuatku takut kehilangan
Ku titipkan cahaya terang
Tak padam di dera goda dan masa

Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Semoga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya

Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Semoga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya

Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Semoga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya

Assalammualaikum ..
Hoi hoi hoii ~
Heee , aku pasti mesti ramai yg suka lagu baru nie kan kann ?
Lagu kumpulan Astrid..
Macam aku lorh , suka gila dgaq lagu nie .
Semalam pegi karoake ngan dak maman , aku pilihlah lagu ni.
Aku pun taktau apa motif jari aku tekan lagu ni..
Then , punyalaa syiok menyanyi dgn duduk kat bilik besaq lagi .
Tu jee bilik yg kosong .
Si maman siap boleh baring2 lagi .
Untung laa ~ =..=
Then lepas dah habis semua benda kat jeyjey tu .
Aku pun balik laa rumah .
MA__________________________LAM
Tidur .
PA______________________________________________GI
Sekejap jee dah pagi ?
Alhamdulillah aku masih bernyawa lagi ..
Bangun2 jee tgok muka kat cermin . *scary
Rambut bukan main serabai lagi mcm kuih serabai .. Hahaha..
Then aku teringat , aku ada mimpi something yg sgt sweet gila !
YA ALLAH , mmg seyes romantik mimpi tu .
Tp yg penting bukan aku laa yg jadi heroin mmpi tu *sedih . 
Mmpi dia macam nie , *yg aku ingt laa
sorg lelaki nie dia romantik sgt dgn mkwe dia .
mkwe dia pulak mcm takde perasaan .
mybe malu nk tunjukkan perasaan dia kot ..
pastu siap boleh lagu Tentang Rasa nie dimainkan dlm mmpi tu .
Whatta fish ? >.<
Taaaappppppppiiiiiii ~ 
Lelaki dlm mmpi tu sgt awuumm awwumm ~
Hahaha , hensem .
Okay , mmpi jee ..
Sape punya cerita laa msuk dlm mmpi aku nie ..
Bercakap pasal mmpi , agak2 pernah tak orang yang tak kenal aku mmpikan aku ?
Hahaha , gila perasan joyahh ~
Okay laa .
Tu jee aku nak post ari nie .. 
Selamat tidur semua .. 
Assalammualaikum .. :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan