28 Jun 2012

Sukan STHAM .

Assalammualaikum ..
Hai , ehh bye ..==
Okay , haih ..
Penat yg teramat sgt hari ni .
So , apa yg terjadi ? *sebek
Act , hari nie ada sukan sekolah kat STHAM .
Penat sesangat !
Membahang ~ Membakar didada ~
Sukan kali ni berlainan sikit rasa dia sbb bukan lagi sambut dekat BRASS . :(
Tapi , okay apa sbb ada suasana baru .
Malas nak cakap byk , jom tgok gmba nak ? :)
Aku syg cikgu yg berbaju merah tu . Nama dia Cikgu Dolah dan dia mengajar aku Bisnes .
Kalau aku tgh sedih , mesti aku ingat kat dia . Kata2 motivasi drpd dia jadi semangat buat aku dgn kawan2 .
Dan , quote dia yg paling femes 'BELINANG AYAK MATA'  :D
Yg baju hijau tu sape ? Tu Cikgu Rosman . =.=
Dia pulak ajar Bahasa Melayu .
Tengok perut dia , hahaha..XD
Haa , kenai tak ?
Yg depan , belakang nuh ?
Ha , nie perbarisan wakil PSS .. :D
Okay , nie tukang pembawa bendera . *
Macam hensem .. Hahaa , najib najib ! Tali pinggang terburai tadi .
Spoil jupp.. =.='
Si gadis tanpa kaca mata .. Fewitt ~ :D
Yg kanan An-Umillah dan yg kiri Amalina ..
Haa , yg nie si kocong kocong ~ Hahaha ..
Eh , bukan lorhh ..
Kiteowg pggil dia Echa .. Comelkan ? Si kocong nie mmg comei .. Awuumm awumm .. :)
Untung laa mereka . Dating ~ Hehee ..
Nie si Patrick(Fitrie & Alia ) 
Semoga hbungan kekal hingga ke jinjang pelamin dan akhir hayat .. InsyaALLAH ..:)
Haa , nie baru sikit je stdnt gegirl lower ..
Masing2 dgn muka comel .
Al maklumlah , muka gumbira nak menyambut hari sukan *herherher..
Okay , nama yg aku ingt dlm gmba ni :
Alia , Dayah , Null , Echa , Dayah Salleh , Kina , and yg blkg dk null tu aku tak ingt laa nme dia sape .
Adehh , apa punya orang laa ..=='
Okay , nie budak yg kena kawat tadikan kann ? Hahaha ..
Dari kiri Kimie , Fairul (bajet) , Najib , Alex dan Firdaus .
Hebat hebat ~ XD
Ehemm , sweetkan ?
Okay , nie si fairul kata candid .
But so nice ..
Yg kiri tu Pika and yg sebelah dia tu dak Talib ..
Untg laa beliau date ~ Huhuu ~ :D
Cicicici , 1 2 3 snap !
Aceceh , yg pegang kamera tu cm yeye jee lorhh ..
Meyh nak kenalkan sekor2 ..
Ehh , sorang2 ..
Dari kiri tu sape tak kenalkan , Shafiq Jais , Syamim (gigi) and Firdaus .
Jejaka Malas 
Ehh , malaya ..
Maaf2 .. :D
Ayu Radiana nama diberi !
Hahaha , dia ni memang ..
Tergelak2 laa kalau dduk dgn dia ..
Harap maaf , dia sengaja menjulingkan matanya yg tak juling ..
Malek malek ~
Haa , tudiaa ~
Sweet couple ..
Kihkihkih , nope laa ..
Nie kawan2 je ..
Yg berbaju ungu tu Fairul dan yg bertocang dua tu Kelly ..
How sweet both of you ~ :D
Nidiaaa ~ 
Jgn perasan lebih2 sebab korang tak masuk acara okay!
Just passed that medal and hamper to the VIP .
Not more than that ..
Hahaha , sorry ajarun ..
I've to tell the truth ..
Tak kantoi konon ..
Hahaha ~ :D
Okay , yg berbaju hitan tu Jaja and berbaju ungu tu Anis Mashi-Mashi ..
Kembar dia Nadhirah Mashi Mashi taktau laa hilang entah kemana ..
Hihii ..
Okay , and for the last picture .
Tugas kami adalah memberikan medal2 tu kepada pemenang .
Nampak tak kehitaman muka aku ?
Kan ?
Berbaju hitam , berseluar hitam bertudung putih .
Masa datang sekolah muka aku suci je *erkk !
Sampai masuk kat pintu pagar belakang terhantuk .
Siap melatah bagai .
Sorang2 pun jadi laa aku nie . Haihh ..
Okay , yg kiri tu abaikan sbb gmbar dia byk .
Kat mana2 je ada laa ..
Hahahha ..
Okay laa .
Sampai disini aje coretan bodoh aku yg memenantkan lagi menyirapkan sebab tak dapat cuti esok .
Whatta ?
Menyirap menyirap ! Grrr ~
K byebye .
Assalammualaikum . :)
#gambar diambil drpd Fairul . Heee..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan