14 Ogos 2012

Bertukar (Ketawa kpd Marah ) :O

Assalammualaikum ~
Ohooii kawan2 ! Oke , aku telah melencong sebentar ke blogger sbb nak update something yg aku rasa hmmm ,  boleh diceritakan utk pembaca semua .
Oke , sblum tu . 
Hari ni dah masuk puasa ke berapa ea ? Hmm , dah 25 ramadhan . Fuhh , bia betik ?
Nak raya dah laa . *muka seposen
Aku dah laa belum beli baju raya lg ni . 
Haih , takpe laa nnti pagi raya aku just pakai kain batik dan baju sekolah kemudian aku akan pegi jalan2 ke rumah saudara mara utk mendapatkan duit raya dan kemudian aku akan pegi beli baju raya utk dipakai pada hari raya ke2 (!!!) *mitos .
Aku juga akan buat muka sedih dan simpati utk mendapatkan duit raya drpd cikgu2 f6 *pliss cikgu . :'(
Aku raya ke tahun ni ? Macam tak je , trial stpm dah nak dekat ni.
Whatta fish ?
Fish joboo laa . Jgn main jobo kat sini .*jobo=google translate
Okay , back to the topic .
About what ? Kejap . 
____________Kitkat____________

Oke , hmm kita mesti biasa tengokkan orang yg sentiasa gelak , senyum , ketawa , bercakap tanpa henti umpama radio 24jam .
Disebalik kelakuan seorang yang periang dan peramah , siapa tahu dalam hati dia tersimpan seribu rahsia ?
Hanya Tuhan sahaja yang tau .
Aku tak tuju ni utk aku sorang je , tapi utk umum . Yupp , utk UMUM laa GILAAA ! *tiba2
Kalau siapa yang kenal aku , mesti tahu aku macam mana .
Oke , sekarang kita berbicara tentang UMUM oke , bukan PASAL KAU SORANG JE IEYQA ! =='
Pernah dengar tak bidalan ke peribahasa 'air yang tenang jangan disangka tiada buaya ' ?
Mesti pernahkan ? Kalau tak pernah tu maknanya korang memang tak guna . TAK GUNAAA ! heee..
Oke , nak taip cepat2 ni .
Apa yang perlu korang tahu , jangan ingat orang yang selalu gelak ketawa ni takde perasaan .
Diaorang sorokkan sbb tak nak ambil tu sbgai penambah beban kat kepala hotak diaorg . Percayalahhhhh ..
Tapi , cuba bayangkan bila diaorang marah . MELETUS ! TERBALIK MEJA !
Takut takut !
Nasib baik aku tak macam tu . Kih3 .
K laa , hilang idea nak menaip .
Kbye . Assalammualaikum  . :)





Tiada ulasan:

Catat Ulasan