04 Ogos 2012

Berkongsi . :)

Assalammualaikum .
Hai kawan2 . -.-'
Oke , just street to the point nie .
Sat g nak tdoq . Hohoo .
Mcm ni citer dia , aku just nk kongsi sometink yg aku rasa mmg patut aku kongsi dengan korang semua .
Especially girls2 kt luar sana tu .
Oke , apa dia ekh ?
Hmm ~
Aku just nak kongsi pengetahuan yg cikgu Dolah citer kt aku ari jumaat lepas .
Dia kata perempuan digalakkan membaca surah Al-Waqiah .
Nak tahu kenapa ?
Sebab bila kita baca surah tu , ALLAH SWT menjanjikan kesenangan hidup didunia dan diakhirat . InsyaALLAH .
Kalau korang nak tau kelebihan surah tu , just click je kat laman web nie 
Tak pun cuba tengok terjemahan dia . Mesti korang faham .
Kalau nak baca , bukalah Al-Quran oke ! :)
Oke , selamat beribadat .
Hati yang ikhlas , pasti dibalas .
*ada mcm ustazah siti nurbhaya x ? ngeh3 .
Assalammualaikum. :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan